3 Ocak 2014 Cuma

Medyum Ali Gürses sahtekar mı?

Son dönemde internette gerçek ve güvenilir medyum bulmanın neredeyse imkansız hale geldiği aşikar. Bu yüzden birçok insan medyum ararken korku yaşıyor ve birçoğu da daha önce dolandırılmış olduğu için bu korkuyu yaşaması çok normal. Ancak öncesinde iyi bir araştırma ve analiz yaparsanız doğru medyumu bulmak zor değil. İnternette medyum ve hoca adı altındaki birçok dolandırıcı sahte isimler kullanmaktadır. Örneğin Medyum X şeklinde kendisini tanıtıp banka hesap bilgilerini istediğinizde Y ismine hesap verirler ve ad soyadları bırakın adları bile uyuşmaz. Bu tür insanlara karşı dikkatli olun zira bunların büyük bölümü dolandırıcıdır. İkinci dikkat etmeniz gereken de internetteki müşteri yorumları. Daha önce medyuma giden insanların bir bölümü sosyal medya ve internet ortamında yorum ve şikayetlerini paylaşmaktalar. Bunlar size yol gösterici olabilir. Yaptığımız araştırmalar ve analizler sonucunda Medyum Ali Gürses 'in gerçek medyumlar kategorisine girdiğini rahatlıkla söyleyebiliriz. Çok uzun yıllardır bu alanda hizmet veren Medyum Ali Hoca bugüne kadar onbinlerce insan ile çalışmış ve hakkında olumsuz bir yazıya rastlamak çok zor. Tam tersine iyi bir araştırma yaparsanız hakkında yüzlerce olumlu referanslar yer almakta. Aşk büyüsü, bağlama büyüsü, rızık açma, kısmet açma gibi konularda uzmanlaşan Medyum Ali Gürses'in bu popülerliği ve güvenilirliğinden faydalanmak isteyen fırsatçılar da yok değil. Bazı dolandırıcılar kendilerini Ali Hoca olarak tanıtarak insanları mağdur etmekte ancak bu kişilerin banka hesap bilgilerindeki isimler hep farklı. O yüzden Medyum Ali Gürses ile çalışacaksanız hesap bilgilerinin yine kendisine ait olmasına dikkat edin.

1 yorum:

  1. İsmini vermek istemeyen14 Eylül 2016 08:08

    Arkadaşlar merhaba. Ben 24 yaşında bir bayanım, eşimle severek evlendik. Çok mutlu bir evliliğimiz vardı, bu mutluluğu bir de çocukla meyvelendirmek istedik. Şu an 8 aylık hamileyim. Size olayları bir kaç ay öncesinden anlatmam lazım. Dedim ya, evliliğimiz çok mutlu gidiyordu. Eşim benim ve doğacak çocuğumuzun üzerine titriyordu. Ancak birden ne olduysa oldu, adamın huyu suyu değişti. Çıktığımız süre de dahil kaç yıldır tanıdığım adamı tanıyamaz olmuştum. Eve gece geç saatlerde geliyor, benimle çok fazla ilgilenmiyor, sadece evin ihtiyaçları için para bırakıp sabah yine gidiyor, gün içinde beni hiç arayıp sormuyordu. Derdimi önce akrabalarıma açtım, aile büyüklerim erkektir, bunalmıştır, biraz değişiklik istemiştir, sen de hamilesin ihtiyaçları vardır diyerek beni geçiştirdiler ve önemsemediler. Ama ben hamile halimle, karnım burnumda sabahlara kadar kocamın yolunu beklemekten, ağlamaktan harap olmuştum. Artık kendimi değil, doğacak çocuğumu düşünüyor ve onun için endişeleniyordum. Elimden de bir şey gelmiyordu. Derken bir gece kocam eve hiç gelmedi, çok merak ettim, ertesi gün de ondan hiç haber alamadım. Telefonuna cevap vermiyor, attığım onlarca mesajın bir tanesine bile yazmıyordu. Aklımı yitirmek üzereydim, başına bir şey geldi zannederken ertesi gece, soğuk bir mesajla “beni artık arama” yazdı. Dünyam başıma yıkıldı, fenalaşmışım, Allah’tan evde komşum vardı, beni hastaneye kaldırmışlar, çok şükür bebeğime bir şey olmamış. Hastaneden çıkınca yine aynı komşum Ali Hocayı önerip telefon numarasını (05355906275) verdi. Ben yine de pimpirikli biri olarak internetten de kendisini çokça araştırdım ve hemen herkesin Ali Beyde karar kıldığını gördüm. Facebook sayfasındaki (facebook.com/medyumaligurses) 50 bine yakın beğeni de kendisini seçmemde etkili oldu. Başta çekinerek derdimi anlattım, önce bizi bu hale getiren şeyi bulmak için bakım yapacağını söyledi (bakım ücretli bu arada). Ali Hoca bakımda görmüş ki, kocama çalıştığı yerdeki bir kadın göz koymuş ve papaz büyüsü yaptırmış. Üstelik şimdi de o kadının yanındaymış. Büyü bozma çalışması için anlaştık, yapılan büyü çok güçlüymüş ve ancak ilmi çok kuvvetli hocalar çözebilirmiş. Nitekim hocam doğru söylemiş, büyü bir iki hafta sürse de sonunda bozuldu. Daha sonra eşimi korumaya almak ve tekrar ve böyle bir şey yaşanmaması için aşk büyüsü yaptırdık. Haftasında eşim elinde çiçekler, hediyelerle çıkıp geldi. Ağlayarak benden özür diledi, aklının başında olmadığını, yeni geldiğini söyledi. Şu an deyim yerindeyse yuvamı Ali Hoca’ya borçluyum. Ne diyeyim ki Allah kendisinden razı olsun, benim gibi darda kalanlara da şifa versin.

    YanıtlaSil